Thursday, August 30, 2012

მე-ხატია....

  ვინ ვარ მე?.... ავტობიოგრაფიას ნამდვილად ვერ დაგიწერთ..(ლიტერატურული უნიათობის გამო),მაგრამ მოკლედ დავახასიათებ ჩემს თავს...მე ხატია ვარ ნებულიშვილი...დღეს 21 წლის გავხდი...მიხარია თუ არა ეს?..არვიცი ჩემთვის არა აქვს მნიშვნელობა 21-ის ვიქნები 20-ს თუ 6 წლის მთავარია რომ ცოცხალი ვარ,ვსუნთქავ ჰაერს (ამჟამად ჩახუუთულ ჰაერს) და ხშირ შემთხვევაში მიხარია სიცოცხლე...
  გადავიდეთ ისევ მშრალ ინფორმაციაზე:  მე წელს დავამთავრე უნივერსიტეტი..ანგლისტი ვარ...შემდეგ ზაფხულში მაგისტრატურის გამოცდების ციებ-ცხელება გადავიტანე ახლა კი შიდა გამოცდებს ველოდები 5-6 სექტემბერს...:) ვაპირებ რომ ინგლისური ლიტერატურის მაგისტრი გავხდე:)
    მყავს მშობლები ძმა და რძალი:):) ბებიები ბაბუები და სხვა უამრავი ნათესავი..(ყველაზე მეტად ოჯახი მაბედნიერებს და მეგობრები)...
    არასოდეს მყვარებია და არც ამჟამად მიყვარს...თავისუფალი ვარ..ადრე თითქოს მაწუხებდა ეს მაგრამ ახლა ვტკბები თავისუფლებით..მოვა სიყვარული მოვა..თუ არ მოვა და მაინც ბედნიერი ვარ<3
   მწამს ღმერთის.. მაგრამ არ მიყვარს და მეშინია ფანატიკოსების... ათეისტების არ მეშინია და არც უსიყვარულობას განვიცდი მათ მიმართ...რადგან მე სწორედ ის მაბედნიერებს რომ ღმერთი არსებობს და ეს სიყვარული მაცოცხლებს..მათ კი ეს სიყვარული არა აქვთ და თუ არ უნდათ ვერც მივცემთ:)
    როგორი ხასიათი მაქვს? (როგორც ჩემი მეგობრები იტყვიან) რთული არა ვარ.....ურთულესი ვარ...ხან უზომოდ გიჟ-ცანცარა ვარ..ხან კი უჟმური...<3:)) ადრე ცოტა არ იყოს და დაკომპლექქებული ვიყავი..ახლა უფრო თავისუფალი ვარ...
   მიყვარს კითხვა....თეატრი..და ხეტიალი (წანწალური სული მაქვს):))
მიყვარს თავისუფალი..ლაღი და განათლებული ადამიანები...
არ იყვარს უკულტურო ადამიანები..
არ მიყვარს საჭმლის კეთება... (საცოდავი ჩემი ქმარი):))
მინდა მყავდეს ბევრი შვილი...განსაკუთრებით ბიჭი...იოაკიმს დავარქმევდი:)..გოგოს-ელენეს..
ჩემი ქმარი მოიარულე ”საოცრება” უნდა იყოს...თორე ისე ვერ შეძლებს ჩემს შეყვარებას...
თუ რამე გამახსენდა ჩემს თავზე მომავალში დავწერ..ახლა კი დროებით მემგონი ესეც საკმარისია...რათა გაიგოთ ვისთან გაქვს საქმე:):):):)

33 comments:

  1. ხატია მას ყველაზე მაგარი ბლოგია რაც ჩემ ცხოვრებაში მინახავს .ძალიან ძალიან მიყვახართ.სუპერ გუპერ მასწი ხართ.<3 <3 <3

    ReplyDelete
  2. ხატია მასწ მე ვარ ქეთი იაკობაშვილი (თქვენი მოსწავლე.6.3)მომეწონა თქვენი ბლოგი.მე წავიკითხე ეს ბლოგი 26.01.2017.პაკა

    ReplyDelete
  3. ხატია მას თუ გინდათ მე გასწავლით სსაჭმლის კეთება.<3 <3

    ReplyDelete
  4. ხატია არ მეგონე ესეთი ფილოცოფიური

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. ნუცა გასართობი იპოვე?

    ReplyDelete
  7. uii ise elene comis recepti momeci???hahaha

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. მართლა sandrinio B?

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. ძალიან კარგი მასწავლებელი ხართ!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. ოხ ნუცა ნუცა მიყევი მოვლენებს

    ReplyDelete
  14. ხატია მას რატომ დაარქვით ეს სათაური?

    ReplyDelete
  15. comaia Seuracyofas nu mayeneb hahaha

    ReplyDelete
  16. კარგი დაწყნარდით!

    ReplyDelete
  17. გამარჯომა მას!!მე ლუკა ვარ,ძალიან მომეწონა თქვენი ბლოგი(: best of the world watlentfull

    ReplyDelete
  18. ისე მას გირჩევთ ისწავლოთ საჭმლის გაკეთება და რატომ არ ვიცი

    ReplyDelete
  19. კაი რა ლუკა, კაი რა!

    ReplyDelete
  20. აააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააშაააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა

    ReplyDelete
  21. კაი რა ლუკა, კაი რა!

    ReplyDelete
  22. აუ მას რამდენი კომენტარი გაქვთ

    ReplyDelete
  23. SANDRINIO B ნუ დებილობ

    ReplyDelete
  24. რა კაი რა ბარკალაია

    ReplyDelete
  25. უი ისე მასწავლებლის ბლოგზე კი არა ჩვენს თავზე ვლაპარაკობთ

    ReplyDelete